درد و دل فوتبالی ها

فوتسال و فوتبال سیمین شهر

وبلاگ-کد لوگو و بنر
درد و دل فوتبالی ها

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما جناب آقای حنفی.

طبیعتا هر شهر و مکانی مشکلات خاص خود را دارد که شهر فوتبالیست پرور سیمین شهر از این قافله جدا نیست
مشکلات شهرمان را اینگونه شروع میکنم که شهری که ورزش دوست و پر از ورزشکار است چرا باید این همه سختی بکشد؟

این شهر پرورش دهنده ورزشکاران بسیاری در سطح استان گلستان و کشور است که خودشان را از مرداب مشکلات و سختی بیرون کشیدند ، نظیر : اسماعیل قروی - منصور قلیخانی - جلال قزل - حاجی محمد پنق - رشید پنق و خیلی های دیگر..

اسماعیل قروی

کار خود را از رده سنی نوجوانان شموشک شروع کرد و بعد ها به تیم ملی جوانان راه یافت و با پیوستن به تیم بزرگ تراکتورسازی تبریز بازیکنی پخته و با تجربه شد.

رشید پنق

بازیکنی با قدرت تکنیک بسیار بالا که شناخته شده ی استان است که در تیم های شهدای جلین( دسته دوم کشور)

تیم پویا گستر بندر ترکمن ( دسته سوم کشور ) حضور دارد.رشید آقای گل مسابقات جام رمضان بندر ترکمن شد که بهترین و با کیفیت ترین مسابقات جام رمضان را در کشور دارد.

میکاییل ایمن تراج

دروازه بان با اخلاق و نیک منش سیمین شهری که این روزها در تیم فولاد یزد که در لیگ دسته اول فوتبال ایران بازی میکند ، غوغا کرده است و با عملکرد های بی نظیر خود موجب تحسین کارشناسان سطح یک فوتبال ایران شده است

اینها دلیل میشود بر اینکه میشود بدون حمایت هم سری از بین سر ها بیرون آورد.به جرعت میتوان گفت که مهد فوتبال سیمین شهر است به مانند گنبد کاووس که مهد والیبال است.

و اما به نظر شما شهری که این چنین افرادی در آن حضور دارند سهمشان از این فوتبال تنها همین امکانات است؟هنوز ناگفته مانده اند بازیکنای بزرگ و با تجربه ای مانند جلال قزل و امثال ایشان.شهر فوتبالیست پرور سیمین شهر که از قافله توجه مسئولان به عقب مانده است ، نمیدانم شاید وضع حال آنها شرح این ضرب المثل باشد ( علف باید به دهن بزی شیرین بیاید )

سیمین شهر از کل فوتبال ترکمن ، زمین فوتبالی با فول امکانات دارد از قبیل : چمنی از جنس خاک ، سکویی از جنس زمین ، دروازه ای با تور فرضی ، زمینی که معلوم نیست توپ کجا اوت میشود و کجا ..

شاید یکی از عوامل بی توجهی مسئولان فوتبال این دیار ، مزه ی شیرین پول باشد ، برای درست کردن این مشکلات بزرگ نیازمند همان اسکناس های شیرین است. اگر این طور نیست چرا مسئولان اقدامی نمیکنند؟

به دور از بی توجهی مسئولان برای رشد و ترقی فوتبال سیمین شهر، خود ما جوانان سیمین شهری و حسرت خورده فوتبال این دیار - در جشن های عروسی مسابقات فوتبالی چند جانبه برگزار میکنیم که تا استعداد های پنهان آشکار شوند.

با اینحال با دعوت مستقیم از مسئولان جهت تنها شرکت در مسابقات و شنیدن مشکلات آنها این زحمت را به خودشان هم نمیدهند ، واقعا جای تاسف دارد .

واقعا جای تاسف است که کسانی که با ادعای رسیدگی به مشکلات مردم آمدند جلو ..

زمین فوتبالی که پا خورده بازیکنان بزرگی همچون سردار آزمون - عزت الله پورقاز - حمید و وحید نعمتی - رسول کر و ...این چنین مظلوم مانده است .

تمامی این بازیکنان اعتراف کرده اند که استعدادی نهفته در این شهر است .. اما کو حمایت

هنوز زمان زیادی از جشن های قهرمانی که در زمان روستا بودن گرفته میشد نگذشته ، جشن هایی که حسرت شهرهای بزرگ بود حمایت حمایت حمایت و تنها همین و بس ...

به خدا قسم حمایت نکردن از این فوتبال درست نیست .. هم اکنون شاهد این موضوع دردناک هستیم که مزه شیرین پول برای بعضی آقایان سبب پسرفت به جای پیشرفت سیمین شهر شده ایت .

میخواهیم نگاه کوتاهی داشته باشیم به سالن ورزشی شهدای سیمین شهر که تنها سالن ورزشی این شهر است .

سالنی بدون کف استاندارد، بدون سکو برای تماشاگران که با علاقه می آیند و بر روی زمین مینشینند.

حق این شهر است که هر ساله مسابقات رسمی در این شهر برگزار شود میدانیم که دشوار است اما ما از مسئولان میخواهیم شما نمیخواهد هیچ کاری کنید ، برگزاری با ما .. فقط شما بلند شوید و دست این فوتبال را بگیرید .

شهر هایی که چند سالن ورزشی داردند یکی از یکی بهتر ، به خدا قسم حد فوتبال انها یک دهم این فوتبال نیست اما مسئولان انها با مزه پول اشنایی ندارند ....

 

نمایی از سالن و وضع حال تماشاگران

 

کف غیر استاندارد سالن ورزشی شهدای سیمین شهر

 با تشکر از همه بینندگان وب فوتسالی ها ، متن نامه ای بود که برای وب فوتسالی ها ارسال شد توسط فوتسالیست ها و فوتبالیست های سیمین شهری .

وب فوتسالی ها تنها خدمت گذار این فوتبال میباشد . ما را حمایت کنید .

 

 


[ یک شنبه 22 آذر 1394 ] [ 14:39 ] [ شمس الدین حنفی ] تیم پشتیبانی : محر [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بازگشت (1395/04/22 )
فوتسالی ها (1394/12/25 )
اطلاعیه (1398/12/24 )
خبر (1394/11/24 )